Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen


Archeon is tijdelijk gesloten en dit roept uiteraard veel vragen op.

Hier vind je alle informatie over de huidige ontwikkelingen. Staat jou vraag er niet tussen? Bel of mail ons dan gerust. 

  • Ik heb een tijdsblok gereserveerd wanneer het park gesloten is. Wat moet ik doen? 
    De tijdsblokken komen vanzelf te vervallen. U hoeft hier dus niets mee te doen. 

  • Ik heb al tickets gekocht voor mijn bezoek aan Archeon. Wat gebeurt hiermee? 
    De tickets die bij ons gekocht zijn op Archeon.nl voor een bezoek gedurende de lockdown worden verlengd tot 31 augustus 2021. U kunt hiervoor uw huidige tickets gebruiken. Deze zijn dan nog bij de entree in te wisselen.

    Heeft u tickets gekocht via een andere aanbieder zoals ticketveiling of tripper, neem dan contact met deze aanbieder op. Zij hanteren hun eigen voorwaarden.

  • Ik heb een reservering gemaakt voor een overnachting. Wat gebeurt hiermee? 
    Wij nemen spoedig contact met u op om uw vakantie naar wens te verplaatsen naar een later moment of te annuleren. 
Bekijk hieronder veelgestelde vragen over een veilig bezoek aan Archeon wanneer wij weer open mogen.

Wij zijn ons ervan bewust dat je dagje uit de komende tijd anders zal zijn. Daarom vertellen wij je graag wat onze coronamaatregelen zijn. Archeon voert de maatregelen door uit het protocol ‘Samen een veilig bezoek aan Archeon’, welke aansluiten bij de richtlijnen van het RIVM. Dit protocol is samengesteld aan de hand van het protocol Club van 11, de Nederlandse Museumvereniging en het coronaprotocolteam van Archeon. Doordat we deze maatregelen naleven, zorgen we ervoor dat jouw dagje uit plezierig blijft verlopen.

  • Moet ik een tijdslot reserveren?
    Ja, om Archeon te kunnen bezoeken heb je een geldig entreebewijs én een tijdslot reservering nodig. De tijd die aangegeven wordt op het tijdslot is het moment van aankomst. Je hebt dus een half uur de tijd om het park binnen te komen. Daarna mag je de gehele dag blijven.

  • Kan ik mijn tijdslot annuleren?
    Jazeker, je kunt het tijdslot annuleren (dit doe je via de annuleerknop in de bevestigingsmail van de reservering). Besluit je later om alsnog te komen dan kun je opnieuw reserveren. 

  • Heb ik toegang tot het park als ik iets later ben dan mijn tijdslot reservering?
    De reservering kunnen wij scannen binnen de tijd van het tijdslot. Echter kunnen er altijd omstandigheden zijn waar niemand rekening mee kan houden zoals file, wegomleggingen, oponthoud. Uiteraard kun je dan alsnog komen.

  • Wat als ik ineens besluit om langs te komen?
    Op de bonnefooi komen is helaas niet mogelijk. Je moet altijd even vooraf online tickets kopen én een tijdslot reserveren. Wij kunnen zo garanderen dat wij de gasten op een veilige manier kunnen ontvangen. 

  • Kan ik een Museumkaart kopen bij Archeon? 
    Bij de entree van Archeon kun je een Museumkaart kopen en die kun je ook gelijk gebruiken. Wel even een tijdslot reserveren

  • Is een mondkapje verplicht?
    Het dragen van een mondkapje wordt in alle binnenruimtes en in de wachtrijen dringend geadviseerd. In de buitenlucht mag het mondkapje af.

  • Zijn de sanitaire voorzieningen open?
    Ja, onze sanitaire voorzieningen zijn open en wij zorgen dat deze extra worden schoongemaakt.
     
  • Zijn de restaurants geopend? 
    De restaurants zijn alleen geopend voor afhalen/take away van diverse dranken en spijzen. Bekijk hier onze restaurants met take-awaymogelijkheden.

Heb je een andere vraag of wens je verdere toelichting? Bel ons gerust op 0172 447744.

Volg ons op social media:

© 2021 Archeon, SERA Business Design